در حال بارگذاری...

AppLock Premium 5.8.8 قفل گذاری قسمتهای مختلف گوشی اندروید

برنامه اندروید / امنیتی اندروید SalaR 52741 2 فروردین 1403
AppLock AppLock برنامه بسیار مفید برای محدود کردن دسترسی به برنامه های نصب شده بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی میباشد. برنامه AppLock همراه با ابزارهای متعدد برای محافظت از حریم خصوصی شما با استفاده از رمز عبور، الگوی و اسکنر اثر انگشت طراحی شده است. نرم افزار Applock می تواند دسترسی به برنامه های مختلف را محدود کند و حتی می تواند تصاویر و فیلم های ذخیره شده در دستگاه را پنهان کند. این گزینه با گزینه ای برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز در داخل AppLock به نمایش در می آید و در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده اید، از قبل باید یک آدرس ایمیل برای بازیابی رمز عبور تنظیم کنید.
آیکون برنامه AppLock را می توان بر روی دستگاه پنهان کرد و حتی گزینه ای برای تنظیم یک صفحه کلید عددی تصادفی وجود دارد. شما می توانید تماس های دریافتی را قفل کنید و حتی گزینه ای برای محدود کردن دسترسی به Google Play و جلوگیری از پرداخت های انجام شده از طریق پلتفرم می آید. برنامه دارای یک حالت صرفه جویی در انرژی و یک ویژگی برای جلوگیری از حذف برنامه های دیگر است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود ورژن 5.7.0 با حجم 30 مگابایت
VIP Features (Unlocked)
دانلود ورژن 5.8.8 با حجم 32 مگابایت

قابل نصب در اندروید 4.1 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.3/5)
تصویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Premium Features Unlocked
  • Google Play Billing Disabled
  • AOSP Compatible (No Google)
  • CPUs: universal
  • Debug Info Removed
  • Original package signature changed