در حال بارگذاری...

Lookout Security & Antivirus 10.51.3 دانلود آنتی ویروس اندروید

Lookout Antivirus Lookout Security & Antivirus آنتی ویروس کاربردی برای گوشی و تبلت اندرویدی می باشد که توسط آن علاوه بر افزایش امنیت ، بکاپ گیری از فایل ها و تماس ها و یافتن گوشی گم شده نیز استفاده کرد. این اپلیکیشن فایل های گوشی خود را اسکن کنید و در صورت آلوده بودن گوشی یا اپلیکیشن ها به ویروس آن ها را از بین ببرید همچین با امنیت بیشتری وب گردی کنید چون Lookout Security وب سایت های مخرب را شناسایی و بطور خودکار بلوکه می کند و اجازه دسترسی به این وب سایت ها را به شما نمی دهد . Lookout Security & Antivirus امکان تهیه فایل پشتیبان از تمامی اطلاعات گوشی و تبلت را به شما می دهد که در صورت حذف شدن آن ها بتوانید به آسانی بکاپ و اطلاعات را بازگردانی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 17 مگابايت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.7/5)
تصویری از محیط اپلیکیشن