در حال بارگذاری...

One Security Premium 1.7.9.0 امنیت و بهینه ساز برای اندروید

برنامه اندروید / امنیتی اندروید SalaR 300139 15 فروردین 1402
One Security Antivirus Cleaner Booster One Security برنامه کاربردی جهت جستجو و پاکسازی گوشی از ویروس، بهینه سازی ، مدیریت و افزایش سرعت گوشی اندرویدی میباشد. اپلیکیشن One Security با پاکسازی Cach و مدیریت برنامه های در حال اجرا سرعت و مصرف باتری گوشی شما را بهبود میبخشد. قسمت امنیتی اپلیکیشن One Security ، این امکان را به شما میدهد که به صورت خودکار از نصب برنامه های جعلی و یا بعد از نصب هر برنامه یا بازی ، اپلیکیشن مورد نصب شده را تست و در صورت وجود ویروس ، انواع بدافزار یا مشکل امنیتی آن را به شما اطلاع دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود ورژن 1.6.7.0 با حجم 25 مگابايت
Pro Features (Unlocked)
دانلود ورژن 1.7.9.0 با حجم 30 مگابايت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.7/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Premium Features Unlocked
  • AOSP Compatible (No Google)
  • CPUs: armeabi-v7a, arm64-v8a
  • Debug Info Removed
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. fahimeh (ميهمان)  ~ 1396/05/31
    سلام
    در برنامه security master روی چندتا از برنامه هام مثل گوگل کروم و مسیج و ... قفل گذاشته به صورت الگو (pattern)، البته شاید خودم گذاشتم که متاسفانه یادم نمونده، چطوری غیر فعال کنم؟ پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون.
    1. علیرضا (ميهمان)  ~ 1396/06/26
      برو توو تنظیماتش و applock رو پیدا کن اونوقت لیست نرم افزارایی که قفل شدن رو نشون میده ک با کلیک رو علامت قفل کنارشون میتونی غیرفعالشون کنی
      1. احسان (ميهمان)  ~ 1396/11/5
        با سلام
        توی قسمت اطلاعات برنامه
        اطلاعات برنامه رو پاک کنید
        و دوباره تنظیماتش رو انجام بدین
    2. مهدی (ميهمان)  ~ 1396/11/7
      سلام توی قسمت تنظیمات، برنامه ها، برنامه های نصب شده دنبال نرم افزار برگردید پیداش کردید روش لمس کنید. یه صفحه باز میشه که دو تا گزینه داره. پاک کردن حافظه ی پنهان و پاک کردن داده! روی هر دو کلیک کنید و تمام!