در حال بارگذاری...

Music Player MP3 Player Premium 6.7.5 پخش حرفه ای موزیک در اندروید

Muzio Player Muzio Player برنامه کاربردی جهت پخش حرفه ای موزیک در اندروید میباشد. برنامه Muzio Player به کاربران اجازه می دهد تا هر زمان و هر کجا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهندو تمام فایل های صوتی موجود در گوشی اندروید را مدیریت کنند. برنامه Muzio Player از فرمت های صوتی MP3، FLAC، MP4، WAV، M4A، 3GP، OGC و بسیاری از فرمت های دیگر پشتیبانی میکند. یکی دیگر از ویژگی های مهم برنامه Muzio Player  اکولایزر 5 باند است. کاربران ممکن است هر پیش فرض را که با نیازهای آنها مطابقت داشته باشند، اعمال کنند، صداهایی اضافه کنند و صداها را به صورت جداگانه  تنظیم کنند.
برنامه Muzio Player این امکان را به شما می دهد تا پوسته برنامه را تغییر دهند، یک عکس شخصی را به عنوان پس زمینه تنظیم کنید، سرعت پخش را کنترل کنید، برچسب ها را ویرایش کنید، متن موزیک را دانلود کنید و فایل های صوتی را ویرایش و برش دهید. شما می توانید تایمر خواب را در صورت لزوم فعال کنید، یک ویجت را روی صفحه اصلی قرار دهید و موسیقی را از صفحه قفل کنترل کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود با حجم 13 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.8/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Premium / Paid features unlocked
  • Disabled / Removed unwanted Permissions + Receivers + Providers + Services
  • Optimized and zipaligned graphics and cleaned resources for fast load
  • Ads links removed and invokes methods nullified
  • Debug code removed
  • CPUs: universal architecture
  • Original package signature changed