در حال بارگذاری...

Photo Studio PRO 2.7.3.2445 ویرایش حرفه ای عکس در اندروید

Photo Studio PRO Photo Studio PRO برنامه حرفه ای ویرایش عکس در اندروید میباشد که شامل مجموعه ای جامع از فیلترها، جلوه های ویژه، فریم ها، پس زمینه ها، بافت ها، فونت ها، برچسب ها، اشکال، ابزارهای تنظیم رنگ و بسیاری از ویژگی های دیگر میباشد که هر کسی می تواند برای افزایش زیبایی تصاویر خود از آن استفاده کند. برنامه Photo Studio PRO از تعداد زیادی از ابزارها تشکیل شده که به شما کمک می کند تا هر تصویر معمولی را به یک شاهکار واقعی تبدیل کنید. با انتخاب یک عکس از دستگاه خود شروع کنید، با تنظیم رنگ های آن و دستکاری روشنایی، کنتراست، دما، اشباع یا سایه ها را دستکاری کنید تا نتیجه کامل را بدست آورید. ایجاد تصاویر Vignette، Blur یا Mirror، اضافه کردن افکت برف، باران و استفاده از انواع رنگ ها و فونت ها، تغییر پس زمینه، ترکیب دو تصویر و تنظیم شفافیت عکس و ساخت تصاویر کلاژ برخی از قابلیت های برنامه Photo Studio PRO میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود ورژن 2.7.3.2445 با حجم 84 مگابايت
Pro Features (Unlocked)
دانلود ورژن 2.7.3.2372 با حجم 72 مگابايت

قابل نصب در اندروید 6.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.6/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Disabled / Removed unwanted Permissions + Receivers + Providers + Services
  • Optimized and zipaligned graphics and cleaned resources for fast load
  • Debug code removed
  • CPUs: armeabi-v7a, arm64-v8a, x86, x86_64
  • Original package signature changed