در حال بارگذاری...

AccuBattery Pro 2.1.4 محافظت و بررسی سلامت باتری گوشی

AccuBattery AccuBattery برنامه کاربردی اندروید که برای محافظت و بررسی سلامت و عملکرد باتری متمرکز است و دارای ابزارهای مختلفی با هدف بهبود باتری دستگاه اندرویدی است. برنامه Accubattery با هشدار شارژ همراه است و به شما اطلاع می دهد که چه زمانی تلفن خود را شارژ کنید و مطمئن شوید که عمر باتری به بهترین شکل ممکن باقی می ماند. برنامه AccuBattery همچنین اطلاعاتی را در مورد میزان باتری در مدت شارژ نشان می دهد و به شما نشان می دهد که چه مدت می توانید از تلفن در حالت فعال یا آماده به کار استفاده کنید. همچنین برنامه AccuBattery نشان می دهد که هر برنامه نصب شده روی گوشی شما چقدر باتری مصرف می کند و مدت زمان شارژ شدن گوشی شما را نیز مشخص می کند. سرعت تخلیه نیز با در نظر گرفتن تعدادی فاکتور محاسبه می شود.
اپلیکیشن AccuBattery دارای تم های Dark و AMOLED است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. تحقیقات علمی نشان می دهد که زمانی که دستگاه خود را تنها تا 80 درصد شارژ کنید، می توانید عمر باتری را تا 200 درصد افزایش دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Pro Features (Unlocked)
دانلود با حجم 15 مگابايت

قابل نصب در اندروید 7.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.6/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Pro Features (Unlocked)
  • This app has no advertisements