در حال بارگذاری...

Duolingo Premium 5.142.4 آموزش و یادگیری زبان خارجی

برنامه اندروید / آموزش زبان SalaR 701388 14 اسفند 1402
Duolingo Duolingo برنامه آموزش و یادگیری زبان خارجی در اندروید است که از یک روش آموزشی مبتنی بر بازی استفاده می کند که یادگیری زبان را سرگرم کننده و جذاب می کند و به کاربران امکان می دهد زبان های مختلفی را بیاموزند. با بازی کردن یک بازی، مهارت‌های گفتاری، خواندن، شنیدن و نوشتن خود را تمرین کنید! با پاسخ دادن به سوالات و تکمیل دوره‌ها، دایره لغات و مهارت‌های دستور زبان خود را بهبود ببخشید. با فعل‌ها، عبارات و جملات پایه شروع کنید و هر روز کلمات جدید یاد بگیرید. این برنامه در حال حاضر، این برنامه 40 زبان را ارائه می دهد. درس ها به بخش های کوچک و قابل مدیریت تقسیم شده اند که می توانند در عرض چند دقیقه تکمیل شوند.
این برنامه همچنین از ویژگی های انگیزشی مانند پاداش ها، امتیازها و تابلوهای امتیازات استفاده می کند تا کاربران را به ادامه یادگیری ترغیب کند. Duolingo برای زبان آموزان در هر سطحی مناسب است. این برنامه دروس ابتدایی را برای مبتدیان ارائه می دهد و همچنین دروس پیشرفته برای زبان آموزان با سطح بالاتر را ارائه می دهد. درس های Duolingo به بخش های کوچک و قابل مدیریت تقسیم شده اند که می توانند در عرض چند دقیقه تکمیل شوند. این امر یادگیری زبان را برای کاربران آسان تر و قابل دسترس تر می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium / Paid Features (Unlocked)
دانلود با حجم 57 مگابايت

قابل نصب در اندروید 9.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.8/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن