در حال بارگذاری...

همراه مکانیک 4.0.1.110 برنامه خرید،فروش و قیمت خودرو برای اندروید

Hamrah Mechanic همراه مکانیک برنامه خرید ، فروش و قیمت خودرو برای گوشی اندروید میباشد. همراه مکانیک اولین پلتفرم آنلاین خرید، فروش خودروی کارشناسی شده در ایران میباشد و به عنوان اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده تاکنون به تجربه خرید و فروش بیش از 170 هزار خودرو کمک کرده است. همچنین ابزار قیمت همراه مکانیک به عنوان مرجع تعیین قیمت خودرو دست دوم در دسترس عموم قرار دارد. همراه مکانیک یک نمایشگاه پر از خودروهای کارشناسی شده دارد و گارانتی جبران خسارت دارد که همه خودروهای آن کارشناسی فنی و بدنه و آپشن دارند. کافیست وارد نمایشگاه شده و خودروی مدنظر خود را جستجو کنید.

اگر قصد فروش خودرو داشته باشید کافیست در قسمت فروشنده خودرو هستم اطلاعات خود را ثبت کنید. مشاورهای همراه مکانیک با شما تماس گرفته و خودرو از طرف شرکت به صورت رایگان کارشناسی میشه و همراه با عکس روی سایت همراه مکانیک و همه سایت‌های آگهی خودرو قرار خواهد گرفت. از این به بعد همراه مکانیک  مشاور اختصاصی مسئول فروش خودروی شما میباشد. همراه مکانیک به تماس های خریدارها جواب داده و زمان بازدید را با توجه به وقت خالی شما تنظیم می‌کند. در برنامه همراه مکانیک می‌توانید به قیمت انواع خودرو به تفکیک سال‌های مختلف دسترسی داشته باشید. همینطور می‌توانید ببینید فاکتورهایی مانند میزان کارکرد، بیمه، رنگ شدگی یا تعویض قطعات خودرو در قیمت نهایی خودرو چقدر تاثیر دارند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 7 مگابايت

قابل نصب در اندروید 4.4 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.3/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن