در حال بارگذاری...

FBReader Premium 3.6.0 مشاهده کتاب های الکترونیکی در اندروید

FBReader FBReader کتابخوان الکترونیکی بصورت رایگان از برنامه های epub, rtf, doc ( ms word), html, fb2 (zip) , mobi ( شامل کتابهای کیندل) ، و متون با ساختار ساده، پشتیبانی میکند. فایل های pdf  هم توسط FBReader خوانده میشوند. نسخه 2 به بعد آن امکان دسترسی به مجموعه کتابها و مجامع کتابخوانی را تحت شبکه فراهم کرده است. اگر این امکان از پیش فرض غیرفعال است، کافیست به تنظیمات بروید و آن را فعال و پارامترها را تنظیم کنید. FBReader به سرعت و دقت، قابلیت برنامه ریزی را داراست؛ توانایی خواندن فونت های صحیح یا ساختگی و متون معمولی را دارد. روشنایی صفحه در هنگام خواندن قابل تنظیم است ( انگشت خود را در گوشه ی چپ صفحه به بالا یا پایین بکشید). از رنگ بندیهای مخصوص نور روز و شب پشتیبانی میکند. صفحه نمایش یوتا قابلیت فعال یا غیرفعال بودن را داراست ( توانایی نمایش متن در سیستم های lcd یا معمولی).
FBReader با دیکشنری های مختلف همخوانی دارد و آنها را پشتیبانی میکند، مانند color dict, تمامی slovoedها ( از نرم افزار پاراگون)، fora dic, free dic. org, leo dic. همچنین برای 29 زبان از جمله پارسی تدوین شده و حاوی کلمات هایفن دار برای 24 زبان نیز میباشد.
برنامه های مشابه: kindle, google books, aldico, cool reader, moon+reader, alreader.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود با حجم 24 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)
★★★ MOD ★★★
  • No root or Lucky Patcher or Google Play Modded required
  • Disabled / Removed unwanted Permissions + Receivers + Providers + Services
  • Optimized and zipaligned graphics and cleaned resources for fast load
  • Google Play Store install package check disabled
  • Debug code removed
  • Remove default .source tags name of the corresponding java files
  • No patched watermarks
  • CPUs: armeabi-v7a, arm64-v8a, x86, x86_x64
  • Original package signature changed