در حال بارگذاری...

Photomath 8.36.0 Plus حل مسائل ریاضی و فیزیک در اندروید

Photomath Photomath برنامه حل مسائل ریاضی در اندروید که می تواند به شما در حل مشکلات ریاضی و فیزیک به راحتی کمک کند. با استفاده از برنامه Photomath فقط کافیست با نوشتن مسئله ریاضی بر روی یک تکه کاغذ و گرفتن عکس، آن را حل کنید. شناخت دست نوشته به خودی خود یک کار دشوار است ، اما برنامه Photomath آن را به طور کامل و صحیح این کار را برای شما انجام می دهد و با انجام محاسبات پیچیده، به شما نحوه حل معادله را نیز آموزش میدهد. برنامه Photomath می تواند برای محاسبات ساده مانند اضافه یا تفریق استفاده شود ، اما الگوریتم به اندازه کافی قدرتمند است تا وظایفی مانند اعداد صحیح ، مشتقات ، کسرها ، اعداد اعشاری ، ریشه ها ، عبارات جبری ، مثلثات ، معادلات خطی/نابرابریها ، معادلات درجه بندی/معادلات را انجام دهد. نابرابری ها ، معادلات/نابرابری های مطلق ، سیستم های معادلات ، لگاریتم ها ، توابع نمایی و لگاریتمی و انتگرال.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Plus Features (Unlocked)
دانلود با حجم 15 مگابايت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.8/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Plus Features Unlocked
  • AndroidManifest Cleaned
  • AOSP Compatible / No Google
  • CPUs : Universal
  • All debug Info Removed
  • Original Signature Changed

Note: Most Textbook solutions are not unlocked as they are server-sided