در حال بارگذاری...

Android Auto 11.5.641004 برنامه رانندگی هوشمند برای اندروید

Android Auto Android Auto اندروید اوتو برنامه رانندگی هوشمند برای دستگاه اندرویدی میباشد. با کمک برنامه Android Auto کاربران می توانند گوشی را از طریق پورت USB به ماشین متصل کنند و دسترسی به تمام برنامه های مفید را دریافت کنند. بهترین ویژگی برنامه Android Auto این است که صفحه نمایش داخل خودرو برای مشاهده نقشه و امکانات دیگر قابل خواندن در هنگام رانندگی، بهینه شده است. البته، Android Auto نیاز به یک اتصال اینترنت فعال دارد و برخی از برنامه ها ممکن است به یک بروز رسانی، از جمله Google Maps، Google Play Music یا Google Search نیاز داشته باشند.
برخی امکانات برنامه Android Auto
  • مسیربابی با استفاده از Google Maps یا Waze با ناوبری GPS 
  • به روز رسانی در مسیر خود، ETA و خطرات در زمان واقعی دریافت کنید
  • هنگام رانندگی با تنظیم سفارشی، از حواس پرتی اجتناب کنید.
  • با استفاده از Google Assistant تماس بگیرید و پاسخ تماس های دریافتی را فقط با یک ضربه پاسخ دهید.
  • دسترسی به پوشه مخاطبین و ارسال و دریافت پیام ها با دستیار Google با استفاده از SMS، Hangouts، WhatsApp، Skype، Telegram، WeChat، Kik، Google Allo، و بسیاری از برنامه های پیام رسان دیگر
  • مدیریت سیستم سرگرمی، گوش دادن به برنامه های رسانه های مورد علاقه خود را از جمله Spotify، Pandora، iHearTradio، موسیقی Google Play، Music Amazon، Siriusxm، Tidal - Wide Cipcup Wide، موسیقی Napster و Deezer. بسیاری از برنامه های موسیقی ، رادیو، اخبار، اخبار ورزشی، کتاب های صوتی و برنامه های پادکست نیز پشتیبانی می شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه arm
دانلود با حجم 55 مگابایت
نسخه arm64
دانلود با حجم 57 مگابایت

قابل نصب در اندروید 6.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.3/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن