در حال بارگذاری...

TeamViewer / QuickSupport 15.51.419 کنترل رایانه از راه دور با اندروید

TeamViewer TeamViewer یکی از برنامه های معروف برای ویندوز می باشد که هم اکنون برای اندروید ارائه شده است. شما به وسیله ی این برنامه می توانید ویندوز  خودتان را به صورت کامل با گوشی اندرویدی خود کنترل کنید!  به گونه ای عمل می کند که وقتی شما این برنامه را در ویندوز خودتان نصب میکنید, برنامه یک ID و همچنین Pass به شما میدهد و شما این مشخصات را در برنامه ای که در گوشی نصب کرده اید وارد میکنید و آنگاه متصل خواهید شد و می توانید دسکتاپ خود را در گوشی خود داشته باشید. موس را حرکت دهید و گردشی در کامپیوتر خود یا دوستانتان که به شما آن مشخصات را داده اند انجام دهید! این برنامه هیچ محدودیت مکانی ندارد و شما میتوانید از هر جای دنیا وارد کامپیوتر خود شوید البته باید برنامه باز باشد و ID و Pass داشته باشید و همچینن بدون وقفه به اینترنت متصل باشید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
TeamViewer for Remote Control
دانلود ورژن 15.51.419 با حجم 73 مگابایت
TeamViewer QuickSupport
دانلود ورژن 15.51.420 با حجم 46 مگابایت
TeamViewer Host
دانلود ورژن 15.51.419 با حجم 55 مگابایت
TeamViewer Assist AR (Pilot)
دانلود ورژن 15.35.106 با حجم 44 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.1 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.7/5)