در حال بارگذاری...

Trillian PRO 4.0.0.7 اپلیکیشن پیام رسان اندروید

Trillian Trillian اپلیکیشن پیام رسان است که روی تلفن ها، تبلت ها، و کامپیوتر ها کار میکند و پیام هایتان را با همه آنها هماهنگ مینماید! ما باور داریم که میبایست پیام های شما به راحتی، در همه ی دستگاه های فوق مربوط به شما، به اشتراک گذاشته شود، نه اینکه به شکل یک متن ساده روی تلفن شما باقی بماند.
نحوه ی عملکرد اپلیکیشن :
  • پیام رسانی فوری: نام کاربری شخصی شما در برنامه trillian، به شما امکان فرستادن پیام های نامحدود و رایگان را خواهد داد. این نرم افزار از data یا wifi موجود روی دستگاه شما استفاده میکند.
  • همه مکان ها: پردازشگر مداوم trillian کلیه گپ ها و پیام های شما را فوراً به تمام دستگاه های آنلاین شما میفرستد. علاوه بر این، زمانیکه در حال کار روی دسکتاپ هستید، trillian بصورت اتوماتیک زنگ اعلان توجه موبایل شما را قطع میکند و دیگر مزاحمتی برایتان وجود نخواهد داشت.
  • سادگی: تأکید این نرم افزار بر انتقال سریع و مطمئن پیام ها و صفحه ی اجرای آسان و ساده میباشد.
  • امنیت: این نرم افزار از TLS استفاده میکند و تمام مبادلات پیام های شما را در امنیت کامل انجام میدهد، بنابر این هیچ شخص دیگری قادر به خواندن آنها نخواهد بود.
نکته: این مطلب را فراموش نکنیم که trillian زمانی کاربرد دارد که شما از برنامه هایی مانند Facebook chat,  msn, google talk, aim, icq, yahoo, یا jabber استفاده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 5 مگابايت ( PRO Lifetime features Unlocked )

قابل نصب در اندروید 2.1 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.0/5)
تصویری از محیط اپلیکیشن