در حال بارگذاری...

واتساپ WhatsApp 2.24.1.76 + Windows 2.2401.3.0 ویندوز و اندروید

WhatsApp WhatsApp Messenger واتساپ ) مسنجری قدرتمند و هوشمند می باشد که  امکان تماس صوتی ، ارسال و دریافت پیام متنی، تصاویر، یادداشت های صوتی و پیام های تصویری را برای شما فراهم می کند. همچنین در WhatsApp واتساپ امکان چت به صورت گروهی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی های مسنجر WhatsApp می توان به تاریخچه چت و ایمیل، محیط کاربری زیبا همراه تصویر زمینه دلخواه، اشتراک گذاری، دریافت پیام به صورت آفلاین، اضافه کردن دوستان به صورت اتوماتیک و … اشاره کرد.
تفاوت زیادی ندارند، اما در نسخه Business شما می‌توانید یک صفحه مناسب برای کسب و کارتان بسازید و اطلاعاتی مانند آدرس، توضیح کسب و کار، ساعات کاری و لوکیشن خود را در آن قرار دهید. به لطف این موضوع مشتری‌ها به راحتی می‌توانند از جزئیات کسب و کار شما مطلع شوند و به تبع وقتتان کم تر به توضیح دادن اضافی تلف خواهد شد.

سوالات متداول


چه تفاوتی میان WhatsApp و WhatsApp Business وجود دارد؟

تفاوت زیادی ندارند، اما در نسخه Business شما می‌توانید یک صفحه مناسب برای کسب و کارتان بسازید و اطلاعاتی مانند آدرس، توضیح کسب و کار، ساعات کاری و لوکیشن خود را در آن قرار دهید.

چگونه در واتساپ به خودمان پیام بفرستیم؟

شماره خود را در لیست مخاطبین گوشی ذخیره کنید و از طریق ارسال پیام، نام خود را جستجو کنید و پیام ارسال کنید، این روش مانند قسمت Save Messages در تلگرام است.

برای استفاده از واتساپ در ویندوز یا سایر سیستم عامل ها چکار باید کرد؟

ساده ترین راه استفاده از نسخه تحت وب میباشد که در قسمت لینک های دانلود آدرس آن قرار داده شده است

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
لینک دانلود به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شد

قابل نصب در اندروید 4.1 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)