در حال بارگذاری...

Mi Browser Pro 14.6.0 مرورگر سریع و امن شیائومی برای اندروید

برنامه اندروید / مرورگر اندروید SalaR 198329 14 اسفند 1402
Mi Browser Mi Browser یک مرورگر وب سریع و امن برای اندروید میباشد. مرورگر Mi Browser با عملکرد بالا و تجربه کاربری شگفت انگیز به شما این امکان را می دهد تا به مرور صفحات وب، استفاده از جستجو صفحات ، تماشای فیلم ، انجام بازی های آنلاین، دانلود تصاویر و فیلم ها از شبکه های اجتماعی ( فیسبوک ، اینستاگرام ، استوری واتساپ ) ، ابزار مدیریت فایل، و پوشه خصوصی، گزینه صرفه جویی در مصرف اینترنت ، تمام نیازهای شما را پوشش می دهد. قسمت مدیریت فایل این امکان را به شما میدهد تا فیلم ها، فایل های صوتی و تصاویر ذخیره شده بر روی دستگاه خود را مدیریت کنید و یا یک پوشه خصوصی برای دسترسی خود ایجاد کنید. حالت ناشناس به شما اجازه می دهد تا وب سایت ها را با خیال راحت و خصوصی مرور کنید بدون اینکه هر گونه جستجوی یا سابقه  را ثبت کنید. شما همچنین می توانید به اشتراک گذاری داده های جمع آوری شده در زیر این حالت را روشن / خاموش کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه arm
دانلود با حجم 112 مگابایت
نسخه arm64
دانلود با حجم 118 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.3/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن