در حال بارگذاری...

شاد 3.5.5 برنامه شبکه آموزشی دانش آموزان آموزش و پروش

Shad شاد برنامه اندروید آموزش و پروش مربوط به شبکه آموزشی دانش آموزان است که در راستای آموزش مجازی دانش آموزان در روز های بحران که مدارس در مقاطعی به دلایل مختلف تعطیل می شوند راه اندازی شده است. هدف از استفاده شاد، این شبکه اجتماعی ایجاد ارتباط میان مدیران، معلمان و دانش آموزان است. این شیوه ارتباط با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل گرفته است. برنامه شاد حتی بعد از بازگشایی مجدد مدارس قابل استفاده است.

سوالات متداول


آیا امکان استفاده از برنامه شاد، تنها توسط گوشی اندرویدی امکانپذیر است؟

خیر، کاربرانی که به تلفن همراه دسترسی ندارند ( مخصوصا کاربران iOS که به اندروید دسترسی ندارند ) میتوانند از نسخه تحت وب استفاده کنند.

آیا ترافیک مصرفی اینترنت در برنامه شاد رایگان است؟

بله، استفاده از برنامه شاد در بستر اینترنت داخل کشور رایگان است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. ali (ميهمان)  ~ 1399/11/28
    نرم افزار خوبی است اما متاسفانه نسخه ویندوز ندارد می خواستم ببینم که این نرم افزار برای اینکه بر روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر نصب شود حتما باید بر روی شبیه ساز اندروید باشد یا نسخه مخصوص ویندوز دارد؟؟؟
    1. SalaR ( مديریت )  ~ 1399/11/28
      از نسخه تحت وب استفاده کنید