در حال بارگذاری...

بازار Bazaar 24.0 + TV - دانلود برنامه و بازی اندروید

Bazaar بازار برنامه ای برای دانلود برنامه و بازی اندروید میباشد. دانلود از پلی استور گوگل، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی دارای دستگاه اندروید است که بازار این مشکل را حل کرده است. برنامه بازار نتایج سلامت سنجی هر برنامه و بازی توسط 10 آنتی ویروس معتبر را در اختیار شما قرار می دهد و پیش از نصب هر برنامه و بازی از بازار، نتایج بررسی امنیت آن را در بازار ببینید. دسترسی داشته باشید است. بازار بیش از ۱۲۰ هزار برنامه‌ی فعال دارد که این برنامه‌ها در ۲۰ دسته‌ی متفاوت منظم شده‌اند. آب و هوا، آشپزی و رستوران، آموزش، ابزارها، امور مالی، پزشکی، تناسب اندام، خرید، رفت و آمد، سبک زندگی، سرگرمی، سفر، شخصی‌سازی، عکاسی و ویدیو، کتاب‌ها و مطبوعات، کودک، مذهبی، موسیقی و ورزشی دسته‌های برنامه‌های بازار هستند. برای جستجو در برنامه بازار فقط کافیست از صفحه‌ی اول، کلید واژه‌ی خود را تایپ کنید یا به دسته‌ی مورد نظر بروید و از زیر‌دسته‌های هر بخش، موضوع را انتخاب کنید و با خواندن اطلاعات و توضیحات، برنامه را دانلود و استفاده کنید.
ویژگیهای برنامه کافه بازار 
  • پیش از نصب هر برنامه و بازی از بازار، نتایج بررسی امنیت آن را در بازار ببینید
  • نتایج سلامت‌سنجی هر برنامه و بازی توسط ده آنتی ویروس معتبر دسترسی داشته باشید
  • دریافت برنامه در دسته های خاص
  • قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
  • امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
  • امکان خرید برنامه های فارسی
  • پشتیبانی از ویجت

سوالات متداول


آیا دانلود از بازار رایگان است؟

بله، دانلود از بازار رایگان و ترافیک مصرفی آن نیم بها است. اما برخی برنامه ها دارای پرداخت درون برنامه ای هستند.

آیا بازار و برنامه های موجود در آن امنیت لازم را دارند؟

بله، بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط 10 آنتی ویروس‌ معتبر بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

آیا امکان ذخیره فایل های دانلود شده از بازار وجود دارد؟

بله، از قسمت تنظیمات بازار، گزینه نگه داشتن پشتیبان از برنامه ها را فعال کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )