در حال بارگذاری...

نماوا Namava 2.17.0.232 برنامه تماشای فیلم و سریال در اندروید

Namava نماوا (Namava) یک سامانه نمایش درخواستی (VOD) اشتراکی ایرانی آنلاین برای پخش فیلم و سریال است که توسط آن به سریال‌ها، فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی دسترسی خواهید داشت. نماوا دارای اپلیکیشنهای متنوعی است از نسخه آی او اس، اندورید، اندروید تی وی گرفته تا اپلیکیشن ویندوز، مک او اس است. Namava علاوه بر آنکه به‌صورت یک سرویس تحت وب در اختیار کاربران قرار گرفته‌است، اقدام به انتشار اپلیکیشن‌های اختصاصی خود نیز کرده‌است و علاوه بر وب‌سایت، کاربران می‌توانند از اپ اندروید و اپی که برای تلویزیون‌های هوشمند ساخته شده‌است نیز برای تماشای آنلاین فیلم و سریال استفاده کنند. یکی از مشکلاتی که می‌تواند عدم رضایت کاربران یک سرویس تماشای آنلاین فیلم را به همراه داشته باشد، وقفه یا قطع پخش آنلاین فیلم به دلیل افت سرعت اینترنت است.
اما نماوا از قابلیت ویژه‌ای برخوردار است، قابلیتی که می‌تواند کیفیت تصویر را با سرعت اینترنت شما تطبیق بدهد و در نتیجه از هر گونه وقفه و قطعی در پخش آنلاین فیلم و سریال ممانعت بعمل آورد. یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز نماوا قابلیت کراس پلتفرمینگ است که به شما امکان می‌دهد تماشای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان را بر روی یک دستگاه آغاز کنید و در صورت نیاز ادامه آن را بر روی دستگاه‌های دیگر تماشا کنید.

برخی امکانات سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا
  • تماشای آنلاین جذاب‌ترین و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز ایران و جهان با بهترین کیفیت و به آسان‌ترین شکل ممکن
  • بدون مصرف ترافیک اینترنت (برای مشترکین شاتل) و ترافیک نیم‌بها برای سایر اپراتورها
  • کاربران ایرانسل و ماهان نت می توانند بدون خرید اشتراک از نماوا استفاده ‌کنند اما هزینه حجم مصرفی آن‌ها تمام‌بها محاسبه می‌شود و در صورت خرید اشتراک،حجم مصرفی نیم‌بها محاسبه خواهد شد
  • کاربران شاتل موبایل می توانند بدون خرید اشتراک از نماوا استفاده نمایند و ترافیک مصرفی آن ها تمام بها محاسبه خواهد شد
  • امکان دانلود داخل برنامه و تماشای آفلاین
  • امکان تماشای بخشی از یک فیلم بر روی یک دستگاه (موبایل، کامپیوتر و...) و تماشای ادامه آن بر روی دستگاه‌های مختلف
  • امکان کست فیلم‌ها از اپلیکیشن بر روی تلویزیون‏
  • تماشای بی‌وقفه و بدون قطعی فیلم‌ها و سریال‌های محبوب شما، با بهره مندی از قابلیت تنظیم هوشمندانه کیفیت فیلم با توجه به سرعت اینترنت

سوالات متداول


به صورت همزمان، چند کاربر می‌توانند از اکانت یک شخص استفاده کنند و فیلم ببینند؟

با یک ip می‌توان روی هر چند دستگاه که بخواهید به صورت همزمان فیلم تماشا کنید. اما در صورتی که با بیش از یک ip اقدام به تماشای فیلم کنید، خطای پخش همزمان دریافت خواهید کرد. ضمن اینکه به کاربران گرامی توصیه می‌شود اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

برای استفاده از ترافیک رایگان نماوا چه باید کرد؟

برای تمامی مشترکین DSL شاتل ترافیک مصرفی سایت نماوا کاملا رایگان محاسبه می گردد و حجم مصرفی کاربران سایر اپراتورها پس از خرید اشتراک بصورت نیم‌بها محاسبه می شود.

آیا برای تماشای فیلم‌های روز، باید پرداخت جداگانه‌ای صورت گیرد؟

بله، شرایط این بخش مشابه خرید بلیت سینماست. برای تماشای فیلم‌های "پردیس نماوا" نیاز است برای هر فیلم به صورت جداگانه پرداخت انجام شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه موبایل
دانلود با حجم 25 مگابایت
نسخه تلویزیون اندروید
دانلود ورژن 2.14.0 با حجم 15 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.2/5)