در حال بارگذاری...

پاساژ 12.0.323 فروشگاه اینترنتی پاساژ برای اندروید

Pasazh پاساژ یک بازار خرید و فروش گسترده آنلاین با تعداد زیادی فروشگاه در طیف های مختلف است که عملکرد آن مشابه یک مجتمع تجاری است. با نصب اپلیکیشن پاساژ می توانید سریع و آسان در میان هزاران محصول موجود در پاساژ بگردید، یک تجربه ی منحصر به فرد در خرید داشته باشید و پیشنهاد های ویژه خرید دریافت کنید! هر شخصی می تواند به راحتی در پاساژ فروشگاهی با نام و برند خود ثبت و محصولات خود را عرضه نماید. پاساژ فروشنده ی هیچ کالایی نمی باشد و تنها واسطی امن میان فروشندگان و خریداران است. راه اندازی سریع، راحت و بدون صرف هزینه فروشگاه اینترنتی، بی نیازی از صرف زمان برای جذب مشتری، ارائه کالا به طیف گسترده ای از مشتریان، ارائه آسان خدمات فروشگاهی، درگیر نبودن با طراحی و پشتیبانی از فروشگاه آنلاین، مدیریت کامل فروشنده بر فروشگاه خود، برخی از مزیت های پاساژ برای فروشندگان می باشد.
برخی امکانات برنامه اندروید پاساژ
  • جستجوی آسان در بین صد ها گروه و هزاران محصول
  • امکان برقراری ارتباط مستقیم با فروشندگان کالا
  • ساخت فروشگاه به صورت رایگان در کمتر از 1 دقیقه
  • ارائه محصولات در فروشگاه شما بدون محدودیت

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 86 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.3/5)