در حال بارگذاری...

Photo & Data Recovery Premium 1.108 بازیابی فایل و عکس حذف شده در اندروید

Photo - Data Recovery Photo & Data Recovery برنامه کاربردی برای بازیابی اطلاعات از قبیل عکس ، فیلم ، موزیک و ... در گوشی اندروید میباشد. بعضی اوقات هنگام تلاش برای آزاد کردن فضای گوشی ، برخی از فایل های مهم ، حذف می شوند. برنامه Photo & Data Recovery به شما با چند کلیک به فایل های حذف شده دسترسی پیدا کرده و عکس ها و فیلم های حذف شده را بازیابی کنید. برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها وارد Google Drive شوید. چندین تصویر ، فیلم ها و سایر فایل ها را می توان در اینجا بارگذاری کرد و در هر زمان و بدون از دست دادن فایل ها قابل دسترسی است. برنامه Photo & Data Recovery مانند سطل بازیافت برای دستگاه های هوشمند کار می کند. برنامه Photo & Data Recovery پس از حذف فایل توسط شما ، یک نسخه پشتیبان فوری برای عکس ها و فیلم ها ایجاد می کند و بدون نیاز به Root کردن گوشی می توانید اطلاعات را بازیابی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود با حجم 27 مگابایت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

قابل نصب در اندروید 6.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.2/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Premium version
  • Disabled Google services
  • Optimization graphic
  • Remove ads
  • CPU: armeabi-v7a