در حال بارگذاری...

Lucky Patcher 11.2.6 لاکی پچر حذف لایسنس برنامه و بازی پولی در اندروید

Lucky Patcher Lucky Patcher نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها و بازی های غیر رایگان در گوشی های روت شده است. اگر گوشی شما روت شده است، حتما باید نرم افزار Lucky Patcher را امتحان کنید.Lucky Patcher توانایی حذف License Verification و تبلیغات مزاحم بسیاری از نرم افزارها و بازی ها را دارد و با ارائه نسخه های جدیدتر، نرم افزارها و بازی های بیشتری پشتیبانی می شوند. نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند در نرم افزار نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید لایسنس نرم افزار یا بازی مورد نظر خود را توسط Lucky Patcher حذف نمایید.
آموزش
در صفحه اصلی لیست برنامه ها با 4 رنگ قابل مشاهده میباشد .
  • رنگ سبز برنامه هایی هستند که شانس ریجستر شدن آنها نزدیک 100% است. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Remove License Verification را انتخاب نمایید.
  • رنگ زرد برنامه هایی هستند که شانس ریجستر شدن آنها نزدیک 75% است. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Custom Patch Apply را انتخاب نمایید.
  • رنگ صورتی برنامه هایی هستند که در بوت لیست گوشی قرار دارند و پس از بوت شدن گوشی ریجستر می شوند. برای پچ کردن این برنامه ها روی آنها تاچ را نگهدارید سپس از بین گزینه ها گزینه Add for Patch on Reboot را انتخاب نمایید.
  • رنگ نارنجی برنامه هایی هستند که یا شانسی برای ریجستر شدن ندارند یا قبلا ریجستر شده اند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابايت

قابل نصب در اندروید 4.0 و بالاتر
 (4.6/5)
MOD Lite+
  • Removed all languages except English, Spanish;
  • Graphic compression without loss of quality;
  • Optimized graphics and Zipalign;
  • Duplicate graphics cleaned;.