در حال بارگذاری...

Device Info Premium 3.3.5.24 مشاهده اطلاعات و تست سخت افزار گوشی اندروید

Device Info : View Device Information Device Info برنامه قدرتمند و دقیق برای دستگاه و گوشی اندروید است که به شما اطلاعات کامل در مورد دستگاه تلفن همراه شما را با رابط کاربر پیشرفته و ویدجت در اختیارتان قرار میدهد. به عنوان مثال، اطلاعات دستگاه / اطلاعات تلفن شامل اطلاعات مربوط به CPU، RAM، سیستم عامل ، سنسورها، حافظه ذخیره سازی، باتری، سیم کارت، بلوتوث، شبکه موبایل، برنامه های نصب شده، برنامه های سیستمی اندروید، صفحه نمایش، دوربین، دمای دستگاه و غیره در اختیار شما قرار میدهد. با دریافت اطلاعات دستگاه خود میتوانید با تست های سخت افزاری، دستگاه را ارزیابی کنید. تست های اتوماتیک می توانند بررسی کنند که آیا دستگاه شما برای عملکرد بهتر و عمر باتری نیاز به بهینه شدن دارد؟

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )