در حال بارگذاری...

HDD Low Level Format Tool 4.40 + Portable فرمت هارد دیسک بدون بازیابی

HDD Low Level Format Tool HDD Low Level Format Tool فرمت هارد امروزه  با پیشرفت روز افزون تکنولوژی روش های گوناگونی برای پاکسازی اطلاعات از روی هارد دیسک ها و حافظه های جانبی بوجود آمده  که البته low level format یکی از بهترین و قدیمیترین این راه ها می باشد. hdd  low level  formatte نام یکی  از بهترین نرم افزار ها در زمینه فرمت هارددیسک ها  و فلش دیسک ها  بصورت  low level می باشد  و اطلاعات  پاک شده ی  هارد به این روش تقریباً غیر ممکن می باشد .
از امکانات HDD Low Level Format Tool
  • پشتیبانی از S-ATA(SATA) , IDE(E-IDE) , SCSI , SAS , USB , FIREWIRE
  • پشتیبانی از درایو های بزرگ (LBA - 48)
  • پشتیبانی از محصولات سازندگان بزرگی همچون :   Maxtor , Hitachi , Seagate , Samsung , Toshiba Fujitsu , IBM , Western Digital و ...
  • همچنین پشتیبانی از Flash drive  ها (SD , MMS , MemoryStick , Compact Flash) با اسنفاده از رم ریدر
  • عدم امکان بازیابی اطلاعات
  • فرمت کردن حافظه های فلش
توضیحات:
بعد از فرمت کردن هارد یا فلش خود حتما بایستی یکبار با استفاده از خود ویندوز فایل سیستم هارد یا فلش فرمت شده ی خود را به FAT یاNTFS  تا برای ویندوز و سایر  دستگاه ها قابل  خواندن باشد و یادتان باشد  که  پس از شروع  عملیات فرمت  و تا قبل از اتمام آن به  هیچ وجه نرم افزار را نبندید .

مهم : ســــافت 98 هیچ گونه مسولیتی در مورد از دست رفتن اطلاعات  بر اثر اشتباهات کاربری توسط این برنامه بر عهده  نخواهد  داشت .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 850 کیلوبایت به همراه keygen
فعال ساز
دانلود keygen جدا ( بروز شده در 20 آبان 93 )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. ATAR (عضو سايت)  ~ 1395/04/10
    من یه بار اومدم remake os رو وی فلش بوتیبل کنم که حجم فلشم رو کم نشون میداد و حتی با ویندوز هم فرمت میکردم ولی باز کم نشون میداد که با این برنامه درست شد .