در حال بارگذاری...

Soft Organizer Pro 9.43 + Portable حذف نرم افزار نصب شده در ویندوز

نرم افزار ویندوز / حذف نرم افزار harc98 184410 22 آبان 1402
Soft Organizer Soft Organizer نرم افزار کاربردی که به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های غیرضروری را به صورت کامل از سیستم خود حذف کنید. عملکرد اصلی برنامه Soft Organizer حذف کردن کامل برنامه‌ها از ویندوز می‌باشد. مشکل مشترکی که اغلب ما با آن مواجه می‌شویم این است که هنگامی که نرم‌افزارهای غیرضروری را آنیستال می‌کنیم، مسیرهای مختلفی بر روی سیستم از خود به جا می‌گذارند نظیر فایل‌ ها و پوشه‌ های بدون استفاده و کلیدها و داده‌هایی در رجیستری ویندوز. این مشکل حتی هنگامی که این برنامه‌ها به صورت درست و با استفاده از انیستالر مربوط به خودشان حذف می‌شوند به وجود می‌اید. Soft Organizer برنامه‌ای برای حل این مشکل می‌باشد.
Soft Organizer بر تمامی تغییرات صورت گرفته توسط فرآیند نصب هر برنامه در سیستم، نظارت کرده و با این کار به شما کمک می‌کند تا در موقع آنیستال کردن آن برنامه‌ها به راحتی بتوانید فایل‌ها و ورودی‌های رجیستری برنامه را شناسایی و حذف کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 19 مگابایت به همراه کرک
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 9.43

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را با توجه به نوع سیستم عاملی که روی سیستم شما نصب میباشد ( 32/64 بیتی ) در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و با استفاده از سریال موجود در فایل Serial.txt نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10