در حال بارگذاری...

DroidCam Client 6.5.2 + DroidCamX 6.9.8 تبدیل گوشی اندروید به وبکم

DroidCam Client + DroidCamX DroidCam نرم افزاری رایگان برای تبدیل گوشی اندرویدی به وب کم توسط کابل یا بصورت بی سیم و استفاده از آن در ویندوز میباشد. برنامه DroidCam به شما امکان می دهد گوشی اندرویدی خود را به کامپیوتر وصل کنید و از آن به عنوان وب کم استفاده کنید. این ممکن است از طریق روش های مختلف، از جمله بی سیم و با کمک کابل انجام شود. هنگام اتصال به صورت بی سیم، می توانید IP گوشی را در رابط کاربری برنامه ویندوز وارد کنید و داده های صوتی یا تصویری را به کامپیوتر یا هر دو ارسال کنید. بنابراین شما می توانید همه آنچه که وب کم انتقال میابد مشاهده کنید. نرم افزار DroidCam همچنین دارای چندین گزینه برای کنترل دوربین است، که شامل بزرگنمایی و خارج از یک منطقه خاص، تغییر چراغ فلش یا داشتن وب کم به طور خودکار بر روی منطقه تمرکز می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11