در حال بارگذاری...

Ultimate Windows Tweaker 5.1 تنظیمات پیشرفته ویندوز

Ultimate Windows Tweaker Ultimate Windows Tweaker ابزاری مفید، کم حجم و رایگان جهت بهینه سازی و تغییر تنظیمات پیشرفته ی محیط کاربری ویندوزهای 7 ، 8.1 و 10 می باشد که کاربران با استفاده از آن به سادگی و تنها با چند کلیک ساده میتوانند بيش از 170 بهینه سازی و تغییر جدید در رابط كاربری کلاسیک و مدرن این ویندوزها ايجاد نمایند و تنظیمات قسمت‌ هایی مانند System Information، System Performance ، حسابهای کاربری، بخش امنیتی، اینترنت اکسپلورر و ... را به راحتی تغییر دهند. نرم افزار از منابع کمی از سیستم شما استفاده میکند و در صورت بروز مشکل میتوانید به تنظیمات پیش فرض بازگردانی کنید. نرم افزار نیاز به نصب ندارد ( تغییری در رجیستری ویندوز شما ایجاد نخواهد شد ) و به صورت قابل حمل می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 5.1 برای و‌یندوز 11
دانلود با حجم 192 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
ورژن 4.8 برای و‌یندوز 10
دانلود با حجم 184 کیلوبایت ( رایگان )
ورژن 3.1.2.0 برای و‌یندوز 8.1
دانلود با حجم 300 کیلوبایت ( رایگان )
ورژن 2.2.0.0 برای و‌یندوز 7
دانلود با حجم 250 کیلوبایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین بهینه ساز سیستم

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار