در حال بارگذاری...

Odin HDD Encryption 9.8.4 قفل گذاری بر روی درایوها

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 40016 25 اردیبهشت 1392
Odin HDD Encryption Odin HDD Encryption  نام نرم افزاری امنیتی است که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار علاوه بر رمزگذاری انواع درایوهای مختلف ، از اطلاعات شما در برابر ویروس و آلودگی های احتمالی محافظت می کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید درایوهای مختلف هارد دیسک خود را با الگوریتم پیشرفته رمزگذاری این نرم افزار ، رمزگذاری نمایید و از اطلاعات آن در برابر دسترسی افراد بیگانه و یا آلودگی ناشی از ویروس ها و بدافزارها جلوگیری کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت رمزگذاری هارددیسک های اسکترنال و حافظه های فلش را نیز داراست. می توانید بخش خاصی از یک درایو را رمزگذاری کنید و مابقی را به صورت آزاد در دسترس دیگران قرار دهید.


برخی ویژگی های نرم افزار Odin HDD Encryption :
  • رمزگذاری درایوهای هارددیسک ، حافظه های فلش ، هارد اسکترنال و...
  • رمزگذاری با الگوریتم پیشرفته.
  • محافظت در برابر آلودگی به ویروس.
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
  • و...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )