در حال بارگذاری...

GiliSoft File Lock Pro 13.3 Win/Mac محافظت کامل از فایل ها

قفل گذاری / قفل گذاری (مکینتاش) SalaR 150756 1 بهمن 1402
GiliSoft File Lock GiliSoft File Lock نرم افزاری کاربردی جهت قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها جهت حفاظت از اطلاعات شخصی میباشد. نرم افزار علاوه بر حفاظت اطلاعات از دست سایر افراد فایل ها را به صورت کامل از دید آن ها مخفی نگه میدارد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در نرم افزار GiliSoft File Lock موجود است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • به روی فایل Block Host.cmd کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید ( تـوضیـح )
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و از لیست نرم افزارها File Lock Pro را انتخاب کنید و بوسیله ایمیل دلخواه و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operating System
Windows 2000/2003/XP/Vista/ 7/8/10/11 (32 bits&64 bits)