در حال بارگذاری...

Advanced Folder Encryption 6.7.5 قفل و رمزگذاری فولدرها

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 16772 8 فروردین 1394
Advanced Folder Encryption Advanced Folder Encryption  یک برنامه ی محافظتی قفل و رمز فایل های ویندوز میباشد. این برنامه توانایی انجام همزمان و تواما  قفل فولدر،  رمز محافظ فولدر، و مخفی کردن فولدر را برای محافظت از فولدر ها بصورتی قابل اطمینان را داراست. همچنین این امکان را به شما میدهد تا برای محافظت بیشتر از فولدرها و فایل ها،  آنها را به چند قسمت تقسیم کنید. این برنامه با ویندوز اکسپلورر کار میکند و امکان رمز دار کردن، رمز گشایی، مشاهده، و ویرایش فایل ها را با چند کلیک ساده به شما میدهد.
  • قفل محافظتی پیشرفته: SensiGuard از یک قفل AES256bit استفاده کرده است،  این بدین معناست که شما کنترل اطلاعات خود را بدست میگیرید یعنی تنها شما قادر به دسترسی به فایل ها و فولدر های قفل شده میباشید.
  • قفل فوری فایل ها: امنیت، کار مشکلی نیست؛ برنامه ی Advanced Folder Encryption  یک سپر محافظتی قدرتمند و در عین حال ساده میباشد که از فایل ها و فولدر های شما محافظت میکند. تنها کافیست روی فایل یا فولدر مورد نظر کلیک راست کنید تا قفل شود.
  • ممانعت از دسترسی به فایل ها: این برنامه قدرت محدود کردن دسترسی به فایل ها و فولدر ها و برنامه ها را دارد. امکان دسترسی به فایل ها را برنامه ریزی و محدود کنید، بدون اینکه به محتوای آنها آسیب برسد یا تغییر کند.
  • قفل محافظتی safe mode: حتی در حالت safe mode میتوانید بوسیله رمز عبور از اطلاعات خود محافظت نمایید! این یک ویژگی بی همتاست و محافظ مطمئن اطلاعات شما خواهد بود. تمامی فولدر ها و فایل های رمز دار شده ی شما 100% در امنیت خواهند بود! و البته در 100% مواقع!
  • رمز عبور دو مرحله ای: این یک قفل فایل و فولدر دو مرحله ایست، شما باید برنامه را باز کرده و یک فولدر جدید به آن اضافه نمایید، سپس یک رمز عبور تعبیه کنید، فولدر شما رمز دار شده و قفل خواهد شد.
  • رمز عبور مجزا برای هر فولدر: این برنامه امکان رمز دار کردن فولدر ها بطور جداگانه و اختصاصی را نیز دارد که اندکی متفاوت با روش های قبلی است. شما میتوانید برای هر فولدر رمز جداگانه و متفاوت تعبیه نمایید و این امکان را در موقعیت های مختلف خواهید داشت.
  • روشهای محافظتی دیگر: علاوه بر قفل فولدر و رمز دار کردن آنها،  شما امکان مخفی و پنهان کردن فایل های خود را نیز خواهید داشت. همچنین میتوانید آنها را به چند قسمت جداسازی کرده و مخفی شان کنید. این عمل را روی هارد، فلش، و usb و هارد دیسک خارجی هم میتوانید انجام دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید