در حال بارگذاری...

StreamFab 6.1.7.4 + Portable دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و موزیک

اینترنت / مدیریت دانلود SalaR 35559 20 فروردین 1403
StreamFab StreamFab نرم افزاری کاربردی که با استفاده از آن میتوانید با سرعت بالا ویدئوهای Amazon Prime Video، Netflix، Disney+ و دیگر 1000+ سایت پخش آنلاین ویدیو و موزیک با قابلیت ذخیره ویدئو در کیفیت بالا تا 8K و خروجی صدای EAC3 / AC3 5.1 را دانلود کنید. مزیت اصلی StreamFab، سازگاری آن با بسیاری از سرویس‌های به اشتراک گذاری محتوا است، از جمله سرویس‌های مبتنی بر اشتراک که شما می‌توانید از برنامه StreamFab برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنند و شروع به دانلود محتوا برای مشاهده آفلاین کنند. برای پیدا کردن ویدئوهایی که می‌خواهید دانلود کنید، StreamFab از مرورگر داخلی خود استفاده می‌کند به جای آن که شما را به ورود URL ویدئویی دعوت کند. همچنین، شما می‌توانید URL ویدئو را فراهم کنید یا حتی چندین URL را از یک فایل متنی بارگذاری کنید تا ویدئوها را به صورت دسته جمعی دانلود کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در صورت نیاز ایمیل و پسورد دلخواه وارد کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11