در حال بارگذاری...

Tipard iOS Data Recovery 8.3.8.0 Win/Mac بازیابی اطلاعات از آیفون و آیپاد

Tipard iOS Data Recovery Tipard iOS Data Recovery نرم افزاری مفید جهت بازیابی داده های حذف شده سیستم عامل IOS در iPhone/iPad/iPod می باشد. این نرم افزار قادر است اطلاعات حذف شده سیستم عامل IOS از قبیل تصاویر ، پیام ها ، مخاطبین ، یادداشت ها و دیگر اطلاعات را به سهولت بازیابی کند.
Tipard iOS Data Recovery به منظور نجات(بازیابی) اطلاعات از دست رفته iPhone, iPad و iPod می باشد.این نرم افزار می تواند اطلاعات از دست رفته شما بر روی IOS را مستقیما بازیابی کنید و برای 5s/5c/5/4S, iPad 4/3/2/Air, iPad mini/mini 2 و iPod touch 5 users می توانید از این نرم افزار استفاده نمایید برای بازیابی 8 نوع اطلاعات که قبلا نیز اشاره شد : اطلاعات تماس ، پیام ها، واتس آپ، سابقه تماس، تقویم، یادداشت ها، یادآوری و واتس آپ و ...
همچینین این نرم افزار شما را قادر می سازد تا از اطلاعات موجود بر روی سیستم عامل IOS بک آپ (Backup) یا فایل پشتیبان تهیه نمایید و در مواقع نیاز بک آپ را بازگردانی نمایید.
برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Tipard iOS Data Recovery:
  • بازیابی مخاطبین /عکس/اس ام اس و .... حذف شده از iPhone/iPad/iPod
  • بازیابی اطلاعات حذف شده توسط ریکاوری از طریق آیتونز
  • بازیابی فایل های پاک شده توسط iCloud
  • پشتیبانی از تمام دستگاه های iOS، از جمله iPhone 6/6 Plus/5s, iPad Air, mini 2 and iPod touch 5
  • سازگار با سیستم عامل های iOS

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )