در حال بارگذاری...

LC Technology PHOTORECOVERY Pro 5.2.3.8 Win/Mac بازیابی اطلاعات

LC Technology PHOTORECOVERY LC Technology PHOTORECOVERY نرم افزاری جهت بازیابی عکس‌ ، ویدئو و فایل صوتی شما می‌باشد. امروزه با رشد روز افزون دوربین‌های دیجیتال این اماکن فراهم شده است تا بتوان عکس‌ ، ویدئو و فایل صوتی را به صورت نامحدود بر روی حافظه های آن‌ها ذخیره کرد. در این بین ممکن است به صورت ناخواسته برخی از تصاویر و فایل‌های ویدیوی شما حذف شوند و یا در اثر اشتباه از بین بروند. نرم افزار PHOTORECOVERY با پشتیبانی از انواع مختلف دوربین‌های دیجیتال و انواع مختلف حافظه های فلش نظیر Memory Stick™s, SmartMedia, CompactFlash I & II, Micro Drives, SD/XD cards, MMC, USB flash drives و ... کار باز گردانی تصاویر از دست رفته را برای شما راحت‌تر می‌کند. از ویژگی‌های برنامه امکان بازگردانی فایل‌های از دست رفته در حافظه های فلش فرمت شده یا آسیب دیده می‌باشد. پشتیبانی از فایلهای RAW و ویدیوهای HD از دیگر قابلیتهای این نرم افزار است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11