در حال بارگذاری...

PhotoMill X 2.5.0 Mac پردازش‌ گروهی تصاویر در مکینتاش

PhotoMill X PhotoMill نرم افزاری کاربردی که برای کمک به پردازش های گروهی ، تبدیل ، واترمارک ، تغییر نام و تطابق عکس های با تعداد بالا در سیستم عامل مکینتاش میباشد که تمام این مراحل فقط با چند کلیک قابل انجام است. به لطف مرورگر پیش‌فرض عکس ، برنامه PhotoMill می‌تواند قابلیت دسته بندی ، جستجو ، پیش نمایش ، امتیازدهی و برچسب زدن به عکس‌ها را به‌سادگی فراهم کند. این برنامه از همۀ فرمت‌های رایج تصویری پشتیبانی می‌کند و کاربر را قادر به تبدیل فرمت عکس‌ها به BMP و JPEG و GIF و PDF و PNG و JPEG 2000 و TIFF می‌کند. به‌لطف پشتیبانی از فناوری 32 بیتی و سازگاری با عکس‌های RAW، کاربر می‌تواند رنگ‌های تصویر را حفظ کند و تنظیم رنگ دقیق انجام دهد. علاوه بر این‌ها، این نرم‌افزار از مدل‌های رنگی RGB و Gray و CMYK نیز پشتیبانی می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 51 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.12.2 or later 64-bit