در حال بارگذاری...

KeepTool 10.1.3.2 مشاهده و ویرایش پایگاه داده اوراکل

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی TRACKER 11870 22 بهمن 1392
KeepTool
KeepTool   نرم افزاری کاربردی و قدرتمند جهت مشاهده و ویرایش پایگاه داده های اوراکل می باشد. این نرم افزار 3 ابزار بهره وری اوراکل را که هر کدام می تواند جداگانه استفاده شود با هم ادغام کرده است. سه ابزار مهم اوراکل Hora, ER Diagrammer و PL/SQL Debugger که هر کدام به صورت جداگانه استفاده می شود؛ برای مشاهده و ویرایش پایگاه داده های اوراکل با هم ترکیب شده اند.توسط ابزار Hora می توانید پایگاه داده های اوراکل را با ظرفیت های مختلف مشاهده و ویرایش کنید. HoraLight ابزاری برای کاربران حرفه ای پایگاه داده می باشد.این ابزار برای مشاهده، ویرایش و اصلاح جداول و Querie های پیچیده کاربرد دارد. ER Diagrammer ابزاری برای نمایش سیستماتیک جداول و روابط آنها با یکدیگر است. این ابزار با توجه به استاندارد IDEF1X. ER Diagrammer یک نمودار موجودیت رابطه را از پایگاه داده های موجود ایجاد می کند. PL/SQL Debugger ابزاری برای تست و اشکال زدایی پایگاه داده می باشد .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )