در حال بارگذاری...

Visual Studio Geydar Ultimate 2012 برنامه نویسی به زبان دات نت و اسکریپتی

Visual Studio Geydar Ultimate Visual Studio Geydar Ultimate 2012 قدرتمند ترین محیط برنامه نویسی برای تمامی زبان های دات نت و اسکریپتی مانند پایتون و رابی است که میتواند محبوبیت بسیار زیادی را در بین توسعه دهندگان و برنامه نویسان بدست بیاورد . اولین نسخه از این نرم افزار ، Visual Studio Geydar Ultimate 2012 است.این برنامه توسط قدرتمند ترین محیط برنامه برنامه نویسی یعنی ویژوال استودیوی ماکروسافت ساخته شده است.این برنامه توسط سایت برنامه نویس جوان توسعه داده و امکانات فراوانی به آن افزوده شده است.یکی از نکات قوت این برنامه این است که شما میتوانید تمامی پروژه هایی که در محیط ماکروسافت داشتید را در این برنامه بدون مشکل اجرا کنید. اگر شما واقعا قصد دارید برنامه نویس ( حرفه ای) شوید پس نیاز به یک مجموعه یا ابزار حرفه ای دارید . با استفاده از این ابزار شما می توانید برنامه نویسی کنید و در کارتان خلاقیت به خرج دهید.این برنامه خود یک IDE و کامپایلر کامل بوده و با داشتن حجم خارق العاده 30 مگ شمارا از داشتن ویژوال استودیوی 1.5 گیگابایتی ماکروسافت خلاص میکند.
برخی امکانات نرم افزار Visual Studio Geydar Ultimate
  • عملکرد قدرتمند نرم افزار برای امور کد نویسی
  • ایجاد برنامه های کاربردی مبتنی بر داده با سهولت
  • اجرا نمودن کدهای زبان های اسکریپتی پایتون و رابی

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 26 مگابايت به همراه سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)