در حال بارگذاری...

AMS Software Photo Art Studio 3.35 ساخت کارت پستال

AMS Software Photo Art Studio AMS Software Photo Art Studio  نرم افزاری مفید و کاربردی جهت ساخت کارت پستال های زیبا از تصاویر شخصی خود شما میباشد. این نرم افزار شامل افکت ها و فریم های زیباست که تنها با چند کلیک ساده آن ها را برروی تصاویر می توان اعمال نمود. AMS Photo Art Studio امکان ویرایش تصاویر ، تغییر در رنگ و ابعاد و مدیریت کامل را به کاربران می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذابی نیز بهره می برد ، از تقریبا تمامی فرمت های رایج موجود نیز پشتیبانی خواهد کرد. کیفیت در خروجی قابل تنظیم نیز می باشد و حتی کاربر می تواند نهایت کیفیت را در خروجی تصاویر اعمال کند. تصاویر را در این نرم افزار می توان به صورت اتوماتیک مورد بازبینی در رنگ و نور با ۵ الگوریتم مختلف نیز قرار داد که یک از خصوصیات مهم تلقی خواهد شد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 23 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار