در حال بارگذاری...

Serif PhotoStack 1.0.0.12 + Portable مدیریت تصاویر و تهیه آلبوم خانوادگی

Serif PhotoStack Serif PhotoStack   نرم افزاری است که تصاویر دلفریبی خلق میکند و خاطرات دوران زندگی را زنده نگه میدارد. خلاصه ای از زندگی شما، در عکس های بیاد ماندنی.  البته عکس های شما چیزی بیشتر از یادآوری مناسبت های بخصوص زندگی‌ تان هستند؛ آنها تصویر بهترین و زیباترین لحظات عمر شما هستند. از هرچه میخواهید عکس بگیرید، دریا، خورشید، ساحل، یا چهره های خندان یک خانواده درحال گذراندن تعطیلات، شکار لحظه اولین قدم برداشتن کودکتان، ویا فارغ التحصیل شدنش، سالگردها و تولدها،...
در یک چشم بهم زدن، تصاویر شگفت انگیز و آلبومها ی خیره کننده خلق کنید و آنها را با دوستان و خانواده تان قسمت کنید. شما میتوانید صدها عکس یا آلبوم های حجیم را ارسال نمایید و جلوه های ویژه و زیبا به آنها اضافه کنید. برنامه photo stock از نظر سرعت عمل، برنامه ای حرفه ای و قابل قبول است ، بنابراین در چند ثانیه و با هر وسیله ای، مجموعه ی دلخواه شما را جمع آوری و اجرا میکند.
  • زندگی مملو از تصاویر لحظات تکرار نشدنی است: شما میتوانید صدها عکس زیبا از مراسم ازدواج یا تعطیلات آخر هفته با دوربین یا گوشی یا تبلت خودتان بیاندازید و همه آنها را آپلود کنید و آلبومی از خاطرات شیرین تهیه نمایید. photo stack همه چیز را برایتان مهیا خواهد کرد! عکس هایتان بصورت دسته بندی شده و با تنظیماتی که شما میپسندید در آلبومی جذاب حفظ خواهند شد.
  • عکس هایی خیره کننده و بدون نقص: اجازه ندهید اشکالات کوچک تصاویر ویژه تان را خراب کند، تنها با چند کلیک ایرادهای عکس نظیر قرمزی چشم ها، یا اشکال ناخواسته در عکس ها را برطرف کنید. صحنه حضور خانواده تان در باغ وحش یا گردش آخر هفته، ممکن است در استایل قدیمی یا سیاه و سفید زیباتر باشند، پس این ویژگیها را با استفاده از این برنامه، برای عکس هایی که گرفته اید بکار ببرید و مطمئن باشید عکس اصلی و اورجینال هیچوقت حذف یا پاک نخواهد شد.
  • ذخیره شدن تمام خاطرات شما در جایی امن و مطمئن : احساس عاطفی که هنگام بازبینی و مرور آلبوم عکس های قدیمی داشتید را به خاطر میآورید؟  با photo stock همه آن عکس ها را روی کامپیوترتان بازسازی کنید و از تماشای آن لذت ببرید. تمام عکس ها به سرعت در آلبوم اضافه میشوند و به آسانی قادر به پیدا کردن آنها از طریق نام گذاری یا تاریخ، خواهید بود. مجموعه ای دلپذیر از کلیه عکس هایتان بسازید و لذت ببرید.
  • شادی هایتان را قسمت کنید: عکس های جالب توجه را برای خودتان نگه ندارید، آنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، از طریق فیس بوک، فلیکر،... با چند کلیک آنها را به عزیزانتان ایمیل کنید، با photo stack آلبومها و عکس هایتان را علامت گذاری کنید و از حق کپی رایت بهره مند شوید. به اشتراک گذاری خاطراتتان با دنیا، از این آسانتر ممکن نیست.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 196 مگابایت به همراه سریال
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط نرم افزار