در حال بارگذاری...

AKVIS Pastel 4.1.475.17427 تبدیل تصاویر به نقاشی با پاستیل

AKVIS Pastel AKVIS Pastel نرم‌افزاریست که عکس‌های شما را به نقاشی با مداد (پاستیل) تبدیل می‌کند. این برنامه تصویر مورد نظر شما را به تقلید از یک هنرمند واقعی و یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌های هنری یعنی هنر نقاشی با پاستیل، به یک اثر هنری دیجیتالی تبدیل می‌کند. Pastel پلی است بین نقاشی و طراحی. چوب پاستیل نقاشی متشکل از رنگ‌دانه‌هاییست که به صورت پودر در آمده‌اند که اثرات مخمل مانند با لبه‌های ظریفی را تولید می‌کنند و می‌توانند با انگشتان دست شما بر روی کاغذ سوار شوند. برای نقاشی با پاستیل شما نیاز به سطحی با بافت خشن و ناهموار دارید که رنگ‌دانه‌ها را نگه می‌دارد.
یکی از ویژگی‌های متمایز تکنیک نقاشی با پاستیل، رنگ‌های بسیار سوسوزننده، پرطراوت و بافت غنی مخملی است. بر خلاف نقاشی روغن و آبرنگ، پاستیل کل سطح را پوشش نمی‌دهد.
AKVIS Pastel ابزاری قدرتمند برای به کار گرفتن خلاقیت شماست. هنگامی که تصویری را در نرم‌افزار بارگذاری می‌کنید، می‌توانید یکی از افکت‌های آماده را انتخاب کنید یا به دلخواه خود تنظیمات را برای خلق یک نقاشی منحصر به فرد تغییر دهید. پارامترهای قابل تنظیم این نرم‌افزار که از سافت ۹۸ دانلود می‌کنید به شما یک حس قوی از کنترل کامل بر روی هنر دیجیتالیتان می‌دهد. سپس نرم‌افزار با یک کلیک موس، شروع به ساختن یک نقاشی فوق‌العاده با استفاده از پاستیل می‌کند.
ابزار براش پیشرفته شما را در اطلاح نتیجه‌ی کار، تغییر جهت حرکت قلم خودکار، تقویت یا تضعیف افکت پاستیل در نقاط مختلف و قرار دادن نکات تکمیلی به تصویرتان یاری می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار علاوه بر این‌که می‌توانید یک نقاشی با پاستیل از عکس خود ایجاد کنید، می‌توانید با افزودن امضا، عنوان و یا متن تبریک، اثر هنری خود را شخصی‌سازی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 32 بیتی
دانلود با حجم 136 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 140 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نمونه کارها
مشاهده در سایت سازنده

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • با توجه به نوع سیستم عامل (32 یا 64 بیتی) فایل version.dll موجود در پوشه کرک را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و به روی دکمه Activate کلیک کنید.
  • روی گزینه Copy HWID کلیک کنید و Copy Clipboard را بزنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و در قسمت اول کلیک راست کنید و Paste بزنید تا کد HWID که کپی کردید در این قسمت قرار بگیرد
  • در قسمت Product نرم افزار Pastel را انتخاب کنید.
  • در قسمت Lic type گزینه Business را انتخاب کنید.
  • روی دکمه Generate کلیک کنید.
  • فایل Pastel.lic را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • از پنجره فعال سازی خارج شوید و مجدد نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11