در حال بارگذاری...

Aoao Watermark for Photo 8.7 واترمارک و تغییر سایز تصاویر

Aoao Watermark for Photo Aoao Watermark for Photo شاید شما جزء آن دسته از کاربرانی باشید که همیشه نگرانی هایی بابت به اشتراک گذاشتن عکس های خود به دلیل نقض قانون کپی رایت و سوء استفاده از مستندات تصویری خود دارید.با دانلود این نرم افزار از بهترین و سریع ترین ابزار برای واترمارک کردن بر روی تصاویر بدون کاهش کیفیت را در اختیار خواهید داشت.این نرم افزار تمام نیازهای شما در این زمینه را برطرف خواهد کرد چرا که شامل تنظیماتی برای قرار دادن متن،تصویر،قاب و... می باشد. از مزایای استفاده از این نرم افزار میتوان به سرعت بالا،پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج عکس و ابزارهای مختلف برای هر نوع تغییراتی که نیاز دارید بر روی تصاویر خود انجام دهید اشاره کرد.
در ادامه با وارد کردن عکس خود به محیط شیک و کاربرپسند برنامه، ابزاری برای افزودن متن دلخواه به عکس به همراه فونت ،رنگ و سایزدلخواه و  تنظیمات پیشرفته ی دیگری پیش بینی شده است.همچنین بخشی برای Crop  کردن قسمتی از عکس،ایجاد حاشیه ی رنگی قاب های پیشفرض و جابجا کردن عکس حول محور طولی و عرضی،تغییر سایز با ماوس و یا تایپ کردن مقدار عددی،تغییر سایز تصاویر با تنظیمات ساده و پیشرفته و... از امکانات این نرم افزار فوق العاده حرفه ای و سبک می باشد.

قابلیت های نرم افزار Aoao Watermark for Photo:
  • پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصاویر مثل: JPG, BMP, GIF, TGA و...
  • کنترل کامل بر روی تغییر سایز و واترماک کردن بر روی تصاویر
  • دسته بندی بیش از 300 عکس برای واترمارک کردن در 1 دقیقه (طبق گفته ی سازنده)
  • واترمارک کردن لوگو و متن و... بصورت حرفه ای برای جلوگیری از سوء استفاده
  • شفاف سازی و ایجاد سایه بر روی واترمارک
  • تمام تنظیمات موردنیاز برای اعمال تغییرات بر روی تصاویر بدون افت کیفیت
  • بخشی برای تغییرنام و سایز تصاویر بصورت دسته جمعی

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 13 مگابايت
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نمونه کارها
مشاهده در سایت سازنده

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار