در حال بارگذاری...

AKVIS Draw 7.1.575.17438 تبدیل عکس به نقاشی

AKVIS Draw AKVIS Draw نرم افزاری کع به شما اجازه می‌دهد تا طراحی‌های دستی با مداد و تصاویر هنری خطی از عکس‌های دیجیتالی خود تهیه کنید. این نرم‌افزاری فوق‌العاده آسان جهت استفاده است که تنها با یک کلیک، طرح‌هایی واقع‌گرایانه را تولید می‌کند. فقط کافیست تصویر خود را درون نرم‌افزار بازگذاری کنید و تنظیمات را بر روی آن اعمال کرده تا به یک اثر هنری دست پیدا کنید. فناوری رسم خلاقانه‌ی AKVIS، حرکت مداد را به تقلید از هنرمندی واقعی به نمایش می‌گذارد. نرم‌افزار مجهز به تنظیمات و پارامتر‌های از پیش تنظیم شده است و می‌تواند انواع سبک‌های مختلف نقاشی Esquisse را به مخاطب ارائه دهد.
با AKVIS Draw نمایشی با طرحِ دست، از تصاویر خود داشته باشید. علاوه بر ایجاد طرح‌های سیاه و سفید، نرم‌افزار (در نسخه‌ی Deluxe/Business) به شما اجازه می‌دهد تا رنگ‌های اصلی را حفظ کنید.این برنامه با پشتیبانی از قابلیت پردازش گروهی، به شما اجازه می‌دهد ظرف چند دقیقه، تمامی تصاویر خود را به یک Sketchbook یا Storyboard تبدیل کنید.
AKVIS Draw در سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش، می‌تواند هم به صورت نرم‌افزاری مستقل و هم به صورت افزونه براینرم‌افزارهای ویرایش‌گر عکس عمل کند. به یاد داشته باشید منظور از نرم‌افزار مستقل این است که می‌توانید با کلیک کردن بر روی آیکون آن، آن را به صورت مستقل اجرا کرده و از قابلیت‌های آن‌ها بهره ببرید. افزونه‌ (Plugin) نیز قسمتی است که روی یک ویرایشگر عکس (مانند Photoshop) نصب شده و قابلیت‌های ویرایشی آن را اضافه می‌کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 32 بیتی
دانلود با حجم 127 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 131 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نمونه کارها
مشاهده در سایت سازنده

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • با توجه به نوع سیستم عامل (32 یا 64 بیتی) فایل version.dll موجود در پوشه کرک را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و به روی دکمه Activate کلیک کنید.
  • روی گزینه Copy HWID کلیک کنید و Copy Clipboard را بزنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و در قسمت اول کلیک راست کنید و Paste بزنید تا کد HWID که کپی کردید در این قسمت قرار بگیرد
  • در قسمت Product نرم افزار Draw را انتخاب کنید.
  • در قسمت Lic type گزینه Business را انتخاب کنید.
  • روی دکمه Generate کلیک کنید.
  • فایل Draw.lic را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • از پنجره فعال سازی خارج شوید و مجدد نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11