در حال بارگذاری...

Set A Light 3D Studio 2.00.15 Win/Mac شبیه ساز استودیو عکاسی برای عکاسان

Set A Light 3D Studio Set A Light 3D Studio اولین شبیه‌ساز استودیو (آتلیه) عکاسی در دنیا می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید پیش از پیاده‌سازی واقعی، در PC یا Mac به ساخت و شبیه‌سازی حالت‌های روشنایی بپردازید. در واقع، نتایج حاصل از عکس‌برداری را شبیه‌سازی و مجموعه‌ای از طرح‌ها را پیاده‌سازی کنید. با Set A Light 3D شما قادر به انجام عکس‌برداری آسان و برنامه‌ریزی کوچکترین جزئیات هستید، حتی قبل از این‌که وارد استودیوی واقعی شوید و بدون توجه به جایی که هم‌اکنون در آن مشغول به فعالیت هستید. تمام چیزی که شما نیاز دارید یک رایانه و ایده‌های گوناگون است. همین امروز شروع کنید، شما می‌توانید با تنظیمات و پیکربندی‌های روشنایی در این برنامه، در وقت و سرمایه‌ی خود صرفه‌جویی کنید. می‌توان گفت قبل از کار با این نرم‌افزار، تجربه و اجرای ایده‌ها، دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای شما برای رسیدن به نقطه‌ی روشنی از تمام جزئیات کار هرگز به این آسانی نبوده است.
آمادگی قبلی:
حرفه‌ای شدن و عکس‌برداری خوب قبل از ورود به یک استودیو، نیازمند تمرین در مدت زمان زیادی است. برای این‌که در پایان روز بتوانید تصاویر حرفه‌ای از عکاسی خود به منزل ببرید، بیش از پیش نیاز به یک دوربین و یک مدل دارید. البته در ابتدای کار فقط می‌توانید با یک فلاش در یک اتاق سفید کار کنید یا جعبه‌هایی از تجهیزات عکاسی را با خود حمل کنید. ولی ابتدا باید بدانید هر چیز را کجا قرار دهید. برای طراحی تمام این‌ها در یک استودیو باید وقت زیادی را به هدر دهید. این یک سرمایه‌گذاری‌ در پول و وقت شماست که با Set A Light 3D می‌توانید آن را به مقصود برسانید. با این نرم‌افزار که از سافت ۹۸ دانلود می‌کنید، عکس‌های خود را از قبل، در خانه یا حتی در مسیر رسیدن به استودیوی خود، با کوچکترین جزئیات آماده کنید. تمام ایده‌های خود را تا پیدا کردن راه حل‌های مناسب برای هر تنظیمات نوری که نیاز دارید شبیه‌سازی و تست کنید. در پایان از مجموعه طرح‌های خود با تمام تنظیمات و مشخصات فنی خروجی بگیرید تا بتوانید طرح‌ها را در محیط استودیوی واقعی خود پیاده کنید.
Set A Light 3D به شما اطمینان خاطر می‌دهد و شما را در بهره‌مندی صحیح از تکنولوژی یاری می‌کند. یک شبیه‌ساز استودیو عکاسی برای عکاسان.
در این استودیو شما همزمان فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و همینطور تصویربردار هستید. البته این ویژگی می‌تواند کمی برای یک نفر زیاد باشد، اما اغلب شما مسئول رسیدگی به فشارها و عوامل غیرقابل پیش بینی هستید. Set A Light فقط شما را در محیا کردن شرایط برای عکاسی آماده نمی‌کند بلکه تا حرفه‌ای شدن در استودیو همراهیتان می‌کند.
اگر مجموعه طرح‌های خود را با آخرین و دقیق‌ترین  جزئیات برنامه‌ریزی کرده باشید، حتی قبل از این‌که وارد استودیوی واقعی شوید، جهت مقابله با هر اتفاق عجیبی که در راه پیش بردن هدفتان سر راهتان به وجود می‌آید آمادگی دارید. این آمادگی به خاطر این‌ است که شما با همه چیز در استودیوی مجازی خود در PC یا Macتان بازی کرده‌اید. اگر فقط تعویض به موقع باطری‌ها را به یاد داشته باشید، همه چیز از محیط مجازی تا واقعی آرام و بی‌دقدقه خواهد بود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود با حجم 2.16 گیگابایت به همراه فعال ساز
نسخه Mac
دانلود ورژن 2.00.10 با حجم 2 گیگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط برنامه
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • فایل set-a-light_3D_STUDIO_v2-0-09-Activation موجود در پوشه Activation را اجرا و با استفاده از پسورد countryboy نصب کنید.
  • به روی آیکون نرم افزار کلیک راست کنید و Run as administrator را بزنید
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Minimum system requirements
  • Microsoft Windows 10 / 8 / 7 (64 Bit - CAUTION: 32 Bit is not supported anymore)
  • Intel Core i3 / i5 / i7 / i9, or equivalent AMD Prozessor
  • Graphics card with at least 1 GB VRAM (4 GB VRAM ideally) DirectX 11
  • 1440x960 screen resolution or higher
  • 4 GB RAM or more (8 GB ideally)
  • 6 GB free hard-drive space
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. Nima (ميهمان)  ~ 1399/01/20
    فعال ساز پسورد میخواد برای ادامه تو فایل txt چیزی نیست
    1. SalaR ( مديریت )  ~ 1399/01/20
      خط آخر فایل text نوشته شده