در حال بارگذاری...

Pinnacle Imaging HDR Express 3.6.0 Build 13804 ساخت تصاویر HDR

Pinnacle Imaging HDR Express Pinnacle Imaging HDR Express نرم افزاری قدرتمند و بسیار کاربردی در جهت ساخت تصاویر گرافیکی و خلاقانه HDR است ، شاید از خود تا به حال پرسیده باشید که مفهوم عکس های HDR چیست؟ تصویربرداری دامنه دینامیک بالا یا HDR در پردازش تصویر ، گرافیک کامپیوتری و عکاسی به مجموعه‌ای از تکنیک‌هایی گفته می‌شود که نسبت به روش‌های معمول ، امکان وجود دامنه دینامیک روشنایی بیشتری بین نقاط تاریک و روشن را فراهم می‌کنند ، هدف این تکنیک‌ها نمایش دقیق دامنه شدت‌های نور موجود در صحنه‌های طبیعی است ، با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تصاویر HDR ساخته و از آنها بهره ببرید ، این نرم افزار دارای ابزارهای متنوعی است که به شما در این امر می تواند کمک شایانی بکند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 20 مگابايت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10