در حال بارگذاری...

Photo Pos PRO Premium 4.04 Build 35 ویرایش و خلق تصاویر زیبا

Photo Pos Photo Pos امروزه ویرایش تصاویر و کار با فتوشاپ به یک امر طبیعی برای کاربران تبدیل شده است و نرم افزارهای متعددی برای دستکاری در عکس ها ساخته شده اند. یکی از قدرتمندترین این نرم افزارها Photo Pos Pro است که امکانات متعدد و جامعی را در اختیار کاربر قرار می دهد و با آن می توانید تصاویر خود را ویرایش، چاپ، دستکاری و ... کنید و حتی با این برنامه خالق کارتهای مختلف و دکمه های وب و ... باشید. پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویری (حتی تصاویر رمز گذاری شده)، پشتیبانی از اسکنرها و دوربین های مختلف دیجیتالی، ابزارهای متن پیشرفته، سرعت بالا در پردازش و خروجی، سازگاری با ویندوزهای مختلف، کلیدهای میانبر زیاد و کاربردی، لایه و ماسک های متعدد، الگو و بافت، جلوه های ویژه، عملیات دسته ای و ... از ویژگی های این ویرایشگر ساده و قدرتمند است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 64 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • در مراحل نصب تیک گزینه 21 DAYS FREE TRIAL را بردارید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را با توجه به نوع سیستم عاملی که روی سیستم شما نصب میباشد ( 32/64 بیتی ) در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11