در حال بارگذاری...

PDF Pro 10.8.0.410 مشاهده، ویرایش و ساخت فایل های PDF

نرم افزار ویندوز / ابزار PDF harc98 66553 20 اسفند 1392
PDF Pro PDF Pro نرم افزاری کاربردی جهت مشاهده، ساخت، ویرایش و ...فایل های PDF می باشد. ایجاد فایل های PDF از اسناد وورد، اکسل و پاورپوینت و همچنین ایجاد پی دی اف از هر برنامه ای که قابلیت پرینت دارد به صورت استاندارد و سازگار از قابلیت های این برنامه می باشد. در زمینه ویرایش گرافیکی این برنامه قادر به جایگذاری، حذف، جابجایی، تغییر سایز و چرخش عکس ها می باشد. در زمینه ویرایش متن قابلیت تغییر فونت ها و سبک های نوشتاری از خصوصیات این برنامه می باشد. در زمینه امنیتی برنامه امکاناتی را برای ایجاد محدودیت و رمزگذاری بر روی محتویات فایل PDF در اختیار کاربرانش قرار می دهد.قابلیت تبدیل فایل های PDF به دیگر اسناد مانند وورد و عکس، قرار دادن کامنت بر روی فایل های PDF، قرار دادن واتر مارک و استمپ بر روی فایل ها از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10