در حال بارگذاری...

DBeaver Ultimate 24.0.0 مدیریت و سازماندهی چند دیتابیس

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی SalaR 28328 14 اسفند 1402
DBeaver DBeaver نرم افزار جامع و موثر برای توسعه دهندگان و مدیران پایگاه داده است که نیاز دارند جداول ، تریگرها ، نمایش ها و رویه های ذخیره شده را از چندین پایگاه داده مدیریت و سازماندهی کنند. در برنامه DBeaver با توجه به پایگاه داده ای که انتخاب می کنید، برای کاربرانی که نیاز به مدیریت اتصالات چندگانه دارند، این برنامه دردسترس قرار می گیرد و به آنها کمک می کند تا شیء های مختلف پایگاه داده از جمله ایندکس ها ، حساب کاربری ها و اسکریپت ها را سازماندهی و ویرایش کنند. رابط کاربری ساده پس از اجرای برنامه DBeaver برای اولین بار، به طور خودکار کامپیوتر را اسکن می کند و اتصال های موجود را نمایش می دهد. در صورت تمایل به ایجاد یک اتصال جدید، به آسانی از گزینه مربوطه استفاده کنید، پایگاه داده مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس اطلاعات ورودی خود را (در صورت نیاز، درایورهای ODBC را مشخص کنید) تنظیم کنید.
بعد از آن، DBeaver تمام پایگاه داده ها و کاربران شناسایی شده را برای اتصال جاری نمایش می دهد. یک تب جدید با عنوان "پروژه ها" در پنل سمت چپ برنامه قابل دسترسی است که از طریق آن می توانید به آسانی به شیء پایگاه داده مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و داده های آن را مشاهده کنید. به عنوان مثال ، اگر بر روی یک جدول خاص دوبار کلیک کنید ، پنل سمت راست تمام اطلاعات لازم مانند ستون های موجود ، محدودیت های پیش تعریف شده و کلیدهای خارجی ، مراجعه ها، تریگرها، ایندکس ها و جملات CREATE DDL صحیح (همچنین به عنوان Data definition language شناخته می شود) نمایش داده می شود.
با توجه به هدف اصلی برای آن که طراحی شده است ، DBeaver با یک ویرایشگر SQL قابل اعتماد همراه است که به شما امکان می دهد به سرعت پرس و جوها و اسکریپت ها را ویرایش و اجرا کنید. علاوه بر این ، شما قادر خواهید بود یک اسکریپت SQL موجود را بارگیری کنید ، همچنین پرس و جوی انتخاب شده را اعتبارسنجی یا به آسانی تجزیه و تحلیل کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 404 مگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و در مراحل نصب گزینه for anyone whos uses this computer ( all users ) را انتخاب کنید.
  • فایل‌های موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\DBeaverUltimate\plugins کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و روی دکمه Import License و بعد دکمه Load کلیک کنید و فایل License.txt را انتخاب کنید و بعد به روی دکمه Import کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • JDK 17