در حال بارگذاری...

System Optimize Expert 3.4.1.6 Final + Portable بهینه سازی ویندوز

نرم افزار ویندوز / بهینه ساز ویندوز SalaR 25054 5 اردیبهشت 1393
System Optimize Expert System Optimize Expert  یک برنامه بسیار کارآمد و مفید در زمینه اسکن ، پاک کردن و بهینه سازی سیستم و رجیستری می باشد. شما با استفاده از این برنامه کم حجم و سبک براحتی می توانید تمامی بخش های مختلف رجیستری و سیستم را اسکن کرده و تمامی مشکلات آنها را از بین ببرید. این برنامه سرعت بسیار بالایی در اسکن دارد و می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این برنامه قدرتمند می تواند سیستم شما را کاملا بهینه کند و از کند شدن سیستم جلوگیری کند و بصورت روزانه و دوره ای اقدام به تمیز کردن و حذف کردن تمامی رد پاها و حافطه اینترنت اکسپلورر کند.


امکانات نرم افزار System Optimize Expert :

  • اسکن کلی سیستم و تعمیر مشکلات : System Optimize Expert دارای قابلیت اسکن کلی سیستم بوده که با تعمیر تمامی خطاهای آن شامل ورودی های نا معتبر رجیستری، مشکلات سیستم و... می تواند امنیت را به سیستم شما بازگرداند.
  • بهینه سازی سیستم : این نرم افزار دارای قابلیت های تشخیصی و بهینه سازی مختلف بوده و می تواند بالاترین کارآیی سیستم و پایدارترین شکل آن را برای شما فراهم کند.
  • ساده ترین عملکردها با نهایت قدرت : برای استفاده از امکانات System Optimize Expert نیازی به مهارت یا تخصص بالایی نیست، اجرای آن بسیار آسان بوده و شما با مشاهده رابط کاربری و امکانات ناب و قدرتمند آن شگفت زده خواهید شد.
  • امنیت خودکار : با فعال کردن اسکن و تجسس خودکار می توانید یک زمان بندی برای اجرای آنها ایجاد کنید تا به نرم افزار در مورد زمان و چگونگی اجرای عملکردهایش دستور بدهید. بدین ترتیب می توانید بدون نیاز به کلیک و حتی در زمانی که در کنار سیستم نیستید نیز کامپیوتر خود را تعمیر و بهینه سازی کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )