در حال بارگذاری...

Chris-PC Game Booster 5.22.08 افزایش کارایی سخت‌ افزار برای اجرای بهتر بازی‌

Chris-PC Game Booster Chris-PC Game Booster نرم افزاری که به سیستم شما مانند موشک سرعت می‌بخشد و به سخت‌افزار آن، پتانسیل کامل را هدیه می‌دهد. خیلی از ما با مطالعه‌ی کتاب یا گوش دادن به موزیک آرامش پیدا می‌کنیم و خیلی دیگر از ماها با بازی کردن. بله، Chris-PC Game Booster به معنای ابزاریست برای کسانی که می‌خواهند برای بازی کردن بازی‌های مورد علاقه‌ی خود، بیشترین بهره‌بری از سخت‌افزار را داشته باشند. ویندوز مایکروسافت برای استفاده‌ی عمومی طراحی شده و در نتیجه دارای عملکرد متوسط رو به ضعیفی برای برنامه‌های خاص مانند بازی‌ها که مشتاقانه از قسمت‌های مختلف سخت‌افزار بهره می‌برند، است.
نرم‌‌افزار Chris-PC Game Booster که از سافت ۹۸ دانلود می‌کنید، در عمل تنظیمات مختلفی را در پارامترهای گوناگون از جمله تنظیمات رجیستری ویندوز و پیکربندی فایل‌ها اعمال می‌کند به صورتی که به آن‌ها اجازه می‌دهد دسترسی سریع‌تری به حافظه‌ی RAM، CPU/GPU، هارد دیسک و Cache مموری داشته باشند. به علاوه پارامتر‌های شبکه‌ی ویندوز را به گونه‌ای که بهترین تنظیمات را برای یک گیمر آنلاین آماده کند بهبود می‌بخشد.

 ویژگی‌ های Chris-PC Game Booster
  • بهبود تجربه‌ی کارایی گرافیکی در بازی‌ها بدون نیاز به ارتقا به سخت‌افزارهای گران‌قیمت (از جمله CPU/GPU/RAM): نرخ فریم (Frame Rate) بالاتر صفحه‌ نمایش، نرم کردن انیمیشن‌های گرافیکی و دسترسی بهتر در زمان خواندن/نوشتن در هارد دیسک.
  • تجربه‌ی بازی‌های آنلاین چند نفره (Multiplayer) بدون لگ (وقفه‌ی) شبکه‌ای.
  • مکانیسم Anti-cheat (ضد تقلب) بازی‌ها نمی‌تواند Chris-PC Game Booster را به عنوان یک متقلب در بازی‌ها شناسایی کند.
  • گزینه‌ی بازگردانی به تنظیمات قبلی ویندوز: مناسب برای حفظ سازگاری با دیگر برنامه‌هایی که اغلب استفاده می‌کنید.
  • افزایش سرعت تمام مدل‌های کانکشن‌های اینترنتی شما مانند Cable، DSL، U-Verse، Fios و Dial-Up
  • برنامه‌ی پیشرفته‌ای که بر پایه‌ی ویژگی Over-Clocking، سرعت مموری، اولویت‌بندی CPU برای برنامه‌های تمام صفحه و سرعت اینترنت برای بازی‌های آنلاین را افزایش می‌دهد.
  • بهینه‌سازی سخت‌افزار سیستم شما با یک کلیک به طوری که به بازی‌ها اجازه می‌دهد سریع‌تر اجرا شوند و سرعت اینترنت شما برای دانلود با سرعت بالاتر، افزایش پیدا کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 6 مگابایت به همراه کرک
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین بهینه ساز سیستم

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید و فایل GameBoosterRegister.exe را حذف کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. نیما (ميهمان)  ~ 1399/01/7
    تاثیر چندان زیادی بر روی بازی ندارد من برنامه رو روی بازی زولا تست کردم قبلا با 25 تا 27 فریم بازی میکردم بعد استفاده از برنامه حدوداً به 30 فریم رسید یعنی فقط 3 الی 5 فریم تاثیر میگذارد!