در حال بارگذاری...

IObit Game Assistant 3.0.0.891 بهینه سازی ویندوز جهت اجرای بهتر بازی ها

IObit Game Assistant IObit Game Assistant امروزه بازی‌ های کامپیوتری با استفاده از سخت‌ افزارهای جدیدی که با فن‌ آوری‌ های جدید روانه بازار می‌ شوند، روز به روز در حال توسعه و ترقی هستند و گرافیک آنها هر روز به واقعیت نزدیک‌ تر می‌ شود. اگر شما نیز از علاقمندان به بازی های کامپیوتری باشید حتما می دانید که روند توسعه و پیشرفت گرافیکی بازی های کامپیوتری به گونه ای است که اگر بخواهید کامپیوترتان قادر به اجرای تمام بازی های جدید باشد، باید هر 6 ماه یک بار آن را آپگرید کرده و به جدیدترین سخت افزارها مجهز کنید، که واقعا این کار برای بسیاری از کاربران ممکن نیست. نرم افزار Game Assistant کامپیوتر شما را از نظر نرم افزاری به گونه ای بهینه سازی می کند تا کارایی سیستم شما در زمان اجرای بازی ها افزایش یابد. البته نتیجه کار این نرم افزار، با مجهز شدن سیستم به سخت افزارهای جدید برابری نمی کند اما می تواند تا حدود زیادی مشکل کندی و یا اجرا نشدن بازی های جدید را بر روی سیستم شما برطرف سازد. این نرم افزار محصولی از شرکت IObit می باشد و به گفته‌ سازندگان آن فعلا درحالت آزمایشی ( Beta ) قرار دارد .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )