در حال بارگذاری...

JetDrive Pro 9.6 یکپارچه سازی و بهینه سازی هارد دیسک

JetDrive JetDrive نرم افزار با رابط کاربری آسان جهت بهینه سازی و یکپارچه سازی ها هارد دیسک شما میباشد. JetDrive شامل تعدادی ابزار جهت بهینه سازی ویندوز و الگوریتم پیشرفته جهت یکپارچه سازی ویندوز و رجیستری ویندوز جهت افزایش عملکرد بهتر است و دارای تنظیمات دستی و اتوماتیک جهت انجام عملیات بهینه سازی میباشد تا در عرض چند دقیقه عملکرد ویندوز شما را افزایش دهدو یک گزارش کلی از انجام عملیات بهینه سازی در اختیار شما قرار میدهد.
شما زمانی که ویندوز را نصب میکنید برای بار اول احساس میکنید سرعت بسیار خوبی برای اجرای برنامه ها دارید اما با نصب چند برنامه احساس افت سرعت میکنید که JetDrive به شما کمک میکند باز هم سرعت اولیه را تجربه کنید.
JetDrive قبل از شروع روند یکپارچه سازی فایلهای موقت که در ویندوز شما هست را ابتدا حذف و بعد شروع به انجام کار میکند که این مورد در یکپارچه سازی بهتر و سریعتر بسیار موثر میباشد.
الگوریتم یکپارچه سازی در این نرم افزار باعث میشود که اطلاعاتی که بعد از نصب چند نرم افزار و یا جا به جایی فایلها در درایوهای شما تکه تکه و پراکنده شده اند در به صورت مرتب گردآوری کند تا روند اجرای ویندوز و فایلهای شما بهبود پیدا کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابایت کرک شده

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین بهینه ساز سیستم

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11