در حال بارگذاری...

Uniblue MaxiDisk 1.0.9.3 یکپارچه سازی و نگهداری از هارد دیسک

نرم افزار ویندوز / بهینه ساز ویندوز harc98 19811 18 اردیبهشت 1396
Uniblue MaxiDisk Uniblue MaxiDisk هارد دیسک کامپیوتر به مرور زمان فایل های غیر ضروری زیادی مثل فایل های موقت ویندوز و اینترنت را در خود نگه می دارد که ممکن است این فایل ها توسط برنامه ها و یا مرورگر ها ایجاد شوند.از این فایل ها دسته ای غیر قابل جابجایی هستند و دسته ای دیگر قابل جابه جایی هستند که می توان این دسته از فایل ها را به صورت یکپارچه در محلی قرار داد تا زمان دسترسی و لود کردن آن ها کوتاه شود. MaxiDisk برنامه ای برای جمع و جور کردن و نگه داری از هارد دیسک می باشد که شما به وسیله آن قادر به آنالیز هارد دیسک خود جهت یکپارچه سازی آن، پاکسازی و حذف فایل های اضافه و غیر ضروری، فشرده سازی فایل های حجیم جهت آزاد سازی فضای ذخیره سازی هارد دیسک و ... می باشید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )